Hvis du får plads på stævnet, vil du modtage en mail fra stævneadministrator, som både er en bekræftelse og en opkrævning af depositum.
Det fremgår af bekræftelsen, hvilken type indkvartering, vi umiddelbart kan tilbyde dig. Hvis dette ikke stemmer overens med dine ønsker, er det fordi, det ikke har været muligt at få puslespillet til at gå op. Situationen kan imidlertid ændre sig som følge af afbud, og din endelige opkrævning kan derfor også ændre sig, hvis det senere bliver muligt at opfylde dine ønsker.
Depositum skal senest betales den dato, der fremgår af bekræftelsen. En eventuel rykker pålægges et rykkergebyr på Dkr. 100 pr. voksen deltager.
Du er meget velkommen til at betale hele stævneafgiften på en gang.
Al kommunikation om stævnet foregår via mail. Det er derfor meget vigtigt, at det er den korrekte mailadresse, der oplyses ved tilmelding.
Byt til garanti for plads til næste år
Deltagere, som er tilmeldt senest 6. februar kl. 17.59 og som får tilbudt plads på stævnet i 2024, har mulighed for at bytte pladsen i 2024 med en garanti for plads i 2025, forudsat at de tilmelder sig stævnet i 2025 inden lodtrækningsdatoen 2025. Ordningen er indført for at tilgodese deltagere, der ønsker at deltage i sommerstævnet sammen med familie eller venner, men som på grund af gruppens instrumentfordeling kan være uheldige aldrig at få tilbudt plads det samme år.
Det er kun muligt at skubbe pladsen en gang/et år. Man kan ikke udsætte sin deltagelse til året efter flere år i træk.
Deltagere, som ønsker at bytte til garanti for plads det efterfølgende år, skal give stævneadministrationen besked senest 8 dage efter, at besked om optagelse er fremsendt. Præcis dato vil fremgå af mail om plads på stævnet.